رهبر انقلاب در سالروز میلاد پیامبراعظم(ص) و امام‌صادق(ع):

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در خجسته سالروز میلاد تاریخ سازِ نبی مکرم اسلام و ولادت پربرکت امام صادق (ع) در دیدار «جمعی از مسئولان کشور، میهمانان کنفرانس وحدت اسلامی و گروههایی از مردم»، با دعوت از جهان اسلام برای برآورده ساختن انتظارات پیامبر خاتم، تاکید کردند: امروز مهمترین مساله ی دنیای اسلام، وحدت است و با وجود همه توطئه ها، آینده امت اسلامی در پرتو «وحدت، آگاهی و بیداری اسلامی»، درخشان و نوید بخش خواهد بود.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : حسین علیپور
تاریخ : دو شنبه 30 دی 1392
بازدید امام جمعه شهرستان رستم از روستاهای دهنو مرکزی و شهرک دهنو

روز سه شنبه مورخه 92/10/24 امام جمعه محترم شهرستان رستم حاج اقا خرسندی به همراه مدیر دفتر خود اقای رضاپور وهیئت امنای مساجد و دهیاری و شوراهای دو روستا از مسجد ابالفضل عباس شهرک دهنو و مسجد صاحب الزمان و مسجدالنبی دهنو مرکزی و خانه عالم  دهنو مرکزی بازدید بعمل اوردند و در پایان با اقامه نماز مغرب عشا وسخنرانی درمسجد دهنو مرکزی بازدید ایشان به پایان رسید.

برای دیدن تصاویر به ادامه مطلب بروید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : حسین علیپور
تاریخ : چهار شنبه 25 دی 1392
رئیس‌جمهور وارد خوزستان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، رئیس جمهور دقایقی پیش با هیئت همراه وارد فرودگاه اهواز شد.

امروز نخستین روز سفر سه روزه رئیس جمهور به خوزستان است. به دلیل شرایط بد جوی و وجود مه غلیظ صبحگاهی، ورود ایشان در فرودگاه با تاخیر مواجه شد.

مراسم استقبال از روحانی باشکوه خاصی از سوی مسئولان شهرستانی و استانی و همچنین اقشار مختلف مردمی مواجه شده است.

ترافیک سنگینی در مسیر فرودگاه اهواز نقش بسته و مردم پلاکارد به دست ورود رئیس جمهور و دولت تدبیر و امید را خوش‌آمد می‌گویند.

روحانی سه روز میهمان خوزستانی‌هاست و قرار است امروز در مصلای اهواز سخنرانی و پس از آن دیداری با جمعی از نخبگان و علمای استان داشته باشد.

از دیگر برنامه‌های رئیس جمهور و هیئت همراه سخنرانی در سه شهر استان و البته بازدید برخی وزرا از مناطق محروم استان خواهد بود.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : حسین علیپور
تاریخ : سه شنبه 24 دی 1392
سوت قطار دیپلماسی «روحانی» در ایستگاه زمستانی همزاد «بیلدربرگ»

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس،‌ انتشار خبر حضور حسن روحانی رئیس جمهور اسلامی ایران در مجمع اقتصادی داووس سوئیس بار دیگر نام این اجلاس را در بین رسانه‌های ایرانی مطرح کرده است.

اجلاسی که سالانه با حضور رهبران سیاسی و نخبگان دنیای اقتصاد و تجارت در روستای داووس در کشور سوئیس برگزار می‌شود و از همین‌رو نام آن به نام اجلاس محل برگزاری مشهور شده است.

این بار دعوت از رئیس جمهوری اسلامی ایران به گفته رسانه‌های خارجی با حضور دبیر اجرایی این مجمع در تهران و تقدیم شدن دعوتنامه رسمی به روحانی صورت گرفته است.

*راه "داووس" از "ژنو 2"  می‌گذرد

نمی‌توان این نکته را نادیده گرفت که پیش از اجلاس داووس کنفرانس ژنو 2 در شهر مونترو برگزار می‌شود و این دو منطقه  تنها کمتر از 300کیلومتر با یکدیگر فاصله دارند.

در همین رابطه و پیش از این مقامات آمریکایی بر این مسئله تأکید کرده بودند که حضور ایران در اجلاس ژنو 2 منوط به پذیرفتن شروط تصویب شده در اجلاس ژنو 1 است اما در نشست خبری روز گذشته ( 22 دی ماه)جان کری وزیر امور خارجه آمریکا و سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه، کری بر ضرورت حضور و دعوت از ایران برای شرکت در اجلاس ژنو 2 تأکید کرد که البته آن هم باز بر تاکید بر برخی پیش شرط ها بود.

شاید اجلاس ژنو 2 زمینه‌ای باشد برای حضور پر قدرت تر روحانی در اجلاس داووس و رایزنی با کشورهایی که منافع ایران در ارتباط با آن قرار دارد.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : حسین علیپور
تاریخ : سه شنبه 24 دی 1392
پازل جدید قلعه‌نویی؛ جدایی پژمان و نکو + اردوی تیم ملی و کی‌روش=؟

به گزارش خبرگزاری فارس، لیگ فوتبال قطر درست در روزهایی به پایان می‌رسد که قرار است اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در جام جهانی 2014 آغاز شود.

امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم فوتبال استقلال روز گذشته در گفت و گوی پس از تمرین این تیم در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کند جدایی بازیکنان ملی‌پوش تیمش از جمله جواد نکونام و پژمان منتظری و حضور آنها در تیم‌های قطری به دلیل حضور در اردوی تیم ملی به خاطر جام جهانی است؛ یادآور شد: مدتی است که دو سه سؤال در ذهن من وجود دارد. چرا فقط روی بازیکنان استقلال دست می‌گذارند با توجه به اینکه ما چند هفته‌ای نیز از صدر جدول فاصله داشتیم باید تحقیق کنیم تا از پایان لیگ قطر اطلاع پیدا کنیم. باید ببینیم آیا لیگ قطر قبل از 20 فروردین به پایان می‌رسد یا نه چراکه ما موقع شروع اردوها در لیگ قهرمانان بازی داریم. پرسپولیس تیم بسیار خوب و پر مهره‌ای است چرا هیچ‌کس روی بازیکنان آنها دست نمی‌گذارد؟ بحث مشکوک بودن وجود ندارد بلکه سوال‌هایی در ذهن ما شکل گرفته است. تمامی بازیکنان هم راهی قطر می‌شوند به هر حال اردوی تیم ملی از 20 فروردین شروع می‌شود و باید دید این تیم‌ها درگیر بازی‌های آسیایی هستند یا خیر. مردم همه‌چیز را به خوبی متوجه می‌شوند و آنها از ما جلوتر هستند. مردم می‌دانند به عنوان سرباز تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : حسین علیپور
تاریخ : دو شنبه 23 دی 1392
جزئیات وام ۵۰ میلیونی مسکن برای زوج‌ها/روش اقساط ساده ۹ میلیون تومان ارزان‌تر از پلکانی

نادر قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در پاسخ به این سوال که شرایط دریافت تسهیلات 50 میلیون تومانی خرید مسکن توسط زوج‌هایی که یکی از آنها شاغل نیستند و فیش حقوقی ندارند، چگونه است، گفت: اینکه یکی از زوج های جوان شاغل و یا شاغل نباشند و فیش حقوقی نداشته باشند، ملاک نیست.

وی ادامه داد: درآمد این روج‌های جوان متقاضی وام 50 میلیونی باید به گونه‌ای باشد که برای بانک مسکن مسجل شود که این افراد می‌توانند اقساط خود را پرداخت کنند، چون که اقساط این وام 50 میلیونی تا حدودی بالاست و اگر به بانک مسکن مسجل نشود که اقساط وام پرداخت نخواهد شد، معوقات و مطالبات بانک افزایش می‌یابد.

مدیر امور طرح و برنامه بانک مسکن ادامه داد: این زوج‌های جوان باید درآمدی که به بانک برای دریافت تسهیلات اعلام می‌کنند، به گونه‌ای باشد که اگر هر دو هم شاغل نباشند و تنها یکی از آنها شاغل باشند، از بازپرداخت اقساط مطمئن کند.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : حسین علیپور
تاریخ : دو شنبه 23 دی 1392
قصد تشکیل حزب ندارم/ سبد کالای دولت اقتصاد صدقه‌ای است/ ناطق نوری به سیاست بازگردد/ تبدیل خط فتنه به

محمد جواد لاریجانی رئیس ستاد حقوق بشر قوه قضائیه در گفت وگوی تفصیلی با خبرنگاران حوزه احزاب خبرگزاری فارس که مشروح آن متعاقبا منتشر خواهد شد، درباره مسائل مختلفی اظهار نظر کرد.

لاریجانی در ابتدای این گفت‌و‌گو ضمن انتقاد از نطق اخیر علی مطهری درباره سران فتنه اظهار داشت: متاسفانه برخی دوستان می‌گویند قوه قضائیه چرا فتنه را حل نمی‌کند، این بهترین گواه بر ساده انگاری سیاسی است چراکه فتنه را امت و ملت با رهبری شجاع نظام حل کرده اند.

* قوه قضائیه به جرائم امنیتی فتنه 88 رسیدگی کرده است

لاریجانی ادامه داد: قوه قضائیه به جرائم امنیتی و تشویق به آشوب و خسارات جانی و مالی ناشی از کسانی که در فتنه فعال بوده‌اند رسیدگی کرده و می‌کند. این را نمی‌گویند حل فتنه! این احقاق حقوق ملت و پاسداری از قانون و نظام اسلامی است.

رئیس ستاد حقوق بشر قوه قضائیه تصریح کرد: آنان که در اجرای قانون بوی استبداد به مشامشان می‌رسد باید بدانند که اگر فتنه سال 88 موفق می‌شد، یک دیکتاتوری سکولار و وابسته جایگزین نظام جمهوری اسلامی می‌شد، سینه‌چاکان دموکراسی و دشمنان استبداد باید در صف مقدم مقابله با آن فتنه می‌بودند اما ظاهرا شامه دوستان دچار سرماخوردگی است.

*نقل قول رئیس هیئت پارلمانی اروپا از من درباره آغاز روند قضایی موسوی و کروبی دقیق نبود

وی درباره اظهارات اخیر رئیس هیئت پارلمانی اروپا که به نقل از لاریجانی گفته بود «روند قضایی موسوی و کروبی به زودی آغاز می‌شود» توضیح داد: نقل قول ایشان دقیق نبود، آن چیزی که ما صحبت کردیم این بود که چرا غرب پرونده کسانی که در فتنه بودند را این همه دنبال می‌کند. پیگیری مسائل افرادی که در فتنه بودند نشان می‌دهد غرب امیدی به زنده شدن شبیه آن با فرم دیگری در آینده دارد.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : حسین علیپور
تاریخ : دو شنبه 23 دی 1392
عناوین روزنامه های ورزشی 92/10/22

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : حسین علیپور
تاریخ : یک شنبه 22 دی 1392
ناراحتی هاشمی رفسنجانی از عملکرد دولت روحانی

                                                                        

به گزارش جام نیوز؛ روزنامه منتسب به خاندان آقای هاشمی روز گذشته در حالی در تیتر صفحه اول خود مطلبی را با عنوان "از دولت روحانی راضی ام" منتشر کرد که واقعیت امر، غیر از این است.


علی رغم این ادعا شواهدی وجود دارد که نشان می دهد آقای هاشمی به شدت از عملکرد حجت الاسلام روحانی ناراحت است و این ناراحتی خود را در چند جا نیز مطرح کرده است.

 

آقای هاشمی رفسنجانی اخیراً در جمع تعدادی از دانشجویان که به ملاقات وی رفته اند این ناراحتی خود را دوباره مطرح کرده است.

 

پیش از این و در جریان سفر هاشمی رفسنجانی به کرمان، در جمعی خصوصی این موضوع را مطرح كرده و گفته است: من از روحانی گله مند هستم. من هرچه می گویم، چشم می گوید ولی كار خودش را می كند.

 

در این جلسه انتقادهایی از انتصاب هایی كه در دولت صورت گرفته و نیز از بها ندادن به جوانها، مطرح شده كه هاشمی گفته است: البته روحانی دیگر به حرف ما هم گوش نمی دهد و من هم مثل شما از دست وی ناراحت هستم، اما فعلا باید سكوت كنیم و بهانه دست دیگران ندهیم.

 

عبدالله نوری هم كه اخیرا دیداری با هاشمی داشته، به همین موضوع اشاره كرده و گفته است كه هاشمی خیلی از دولت گلایه دارد.

 

نوری به نقل از هاشمی گفته است كه دیگر از دولت دفاع نخواهد كرد.

 

گفته می شود سبک متفاوت و شخصیت مستقل حسن روحانی به ویژه در انتخاب استانداران و انتصابات دولت، باعث گلایه مندی هاشمی و اطرافیانش از وی شده است./


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : حسین علیپور
تاریخ : یک شنبه 22 دی 1392
رهبر معظم انقلاب در دیدار پر شور هزاران نفر از مردم قم:

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (پنج‌شنبه) در دیدار هزاران نفر از علما، فضلا، روحانیون و قشرهای مختلف مردم قم، یکی از ابعاد مهم حادثه 19 دی سال 1356 را اقدام و عمل، با تکیه بر ایمان راسخ و همراه با بصیرت، و در سخت ترین شرایط، دانستند و تأکید کردند: مهمترین درس حادثه 19 دی قم، این است که برای عبور از مشکلات باید با ایمان راسخ و بصیرت نسبت به دشمن و فراموش نکردن دشمنی او، بر توانایی ها و ابتکارهای داخلی ملت و استعدادهای جوان تکیه کرد و چشم به خارج ندوخت.
حضرت آیت الله خامنه ای در این دیدار که همزمان با سی و ششمین سالگرد قیام تاریخی مردم قم در 19 دیماه سال 1356 برگزار شد، با اشاره به یکی از آیات سوره روم قرآن کریم که خداوند نصرت و یاری مؤمنین را، حقی بر عهده خود می داند، گفتند: وعده حتمی خداوند متعال در این آیه، مربوط به شرایطی است که مؤمنین هیچ روزنه امیدی در مقابل جبهه عظیم دشمنان نداشتند و آن روزی هم که مردم و جوانان و طلاب قم برای دفاع از امام (ره) و پرچم برافراشته مبارزه بر ضد طاغوت، به خیابانها آمدند و خون آنها بر زمین جاری شد، هیچکس تصور نمی کرد که این حادثه، چنین تأثیر و برکتی خواهد داشت. ایشان تأکید کردند: اگر ایمان راسخ، با بصیرت، اقدام و عمل، و استقامت و ایستادگی همراه شود، نصرت الهی قطعی خواهد بود.
رهبر انقلاب اسلامی افزودند: اگر در مواردی نصرت الهی شامل حال مؤمنین نمی شود، به دلیل ضعف ایمان یا غلط بودن ایمان و یا ایمان بدون بصیرت است زیرا نداشتن بصیرت همچون نداشتن چشم است و فردی که چشم ندارد، راه را تشخیص نمی دهد و به بیراهه می رود.
حضرت آیت الله خامنه ای خاطرنشان کردند: علت اینکه بنده بر موضوع بصیرت در حوادث 9 دی تأکید فراوان داشتم به همین علت است.
ایشان علت پیروز نشدن حرکت و قیام برخی ملتها را، نبود برخی شرایط تحقق نصرت الهی دانستند و تأکید کردند: ملت ایران توانست همه این شرایط اعم از ایمان راسخ، بصیرت، اقدام و ایستادگی را فراهم کند زیرا راهنمای صادق و ماهری همچون امام خمینی (ره) داشت که فقیهی آگاه به مسائل جهان، بریده از مطامع و منافع مادی شخصی و آگاه به کتاب و سنت بود.
رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر لزوم تأمل در گذشته و درس گرفتن از نقاط قوت و ضعف آن، خاطرنشان کردند: کسی نباید دچار این توهم شود که دشمنان انقلاب اسلامی، امروز از دشمنی خود منصرف شده اند.
حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: البته ممکن است هر دشمنی ناچار به عقب نشینی شود ولی نباید از دشمن و جبهه دشمن غافل شد و نباید لبخند دشمن را جدی گرفت و فریفته آن شد.
ایشان با تأکید بر اینکه هیچگاه نباید هدف را فراموش کرد، گفتند: هدف جمهوری اسلامی ایران، رسیدن به آرمانهای اسلام یعنی پیشرفت مادی و معنوی بشر است و رسیدن به این هدف والا جز با ایمان راسخ و بصیرت در مسائل جاری و غافل نشدن از دشمن، امکان پذیر نیست.
رهبر انقلاب اسلامی افزودند: اینکه بنده بارها گفته ام افق نظام جمهوری اسلامی ایران روشن است، به این دلیل است که مردم ما دارای ایمان، بصیرت و دشمن شناسی و همچنین دارای روحیه کار و ابتکار هستند.
حضرت آیت الله خامنه ای خاطرنشان کردند: در کدام مسئله بوده است که جوانان ما وارد شده و نتوانسته باشند، موضوع را حل کنند. هر جا زیر ساخت آماده ای بوده است، جوانان ما به پیش رفته اند و همه اینها، به برکت استعداد و توانایی است که خداوند متعال در این ملت قرار داده است.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : حسین علیپور
تاریخ : یک شنبه 22 دی 1392
نقاشی تحسین برانگیز کودک 9 ساله برای امام زمان + عکس


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : حسین علیپور
تاریخ : یک شنبه 22 دی 1392
برکناری خانم سخنگو به دلیل عضویت در فیس بوک

به گزارش وبگردی 20:30،شنیده شده است: که اعضای شورای شهر بهشهر در جلسه روز چهارشنبه مورخ 18 دی‌ماه اعظم السادات حسینی سخنگوی این شورا را به دلیل حضور در فیس بوک از این سمت برکنار کردند و شخص دیگری را به این عنوان برگزیدند. به گزارش روزنو، سخنگوی برکنار شده که تصمیم برکناری‌اش در غیاب او گرفته شده در صفحه فیس بوک خود نوشته: به راستی این همه ترس و واهمه برای چه؟ چون بنده با دوستان خود شفاف و بی‌پرده سخن می‌گویم؟ چون به مردم در اداره امور شهر اعتماد دارم؟ در ثانی آیا ما بالاتر از دکتر ظریف هستیم؟ دکتر ظریف نتیجه توافق با 1+5 را قبل از اینکه در هیچ خبرگزاری و سایتی منتشر شود در صفحه فیس بوک خود به اشتراک گذاشت.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : حسین علیپور
تاریخ : یک شنبه 22 دی 1392
از توصیه آیت‌الله جنتی به کار هنری درباره فتنه تا تقدیر از مجاهدت فرهنگی سلحشور

به گزارش خبرنگار فرهنگی فارس، اختتامیه چهارمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار شب گذشته و ساعاتی پیش در سینما فلسطین برگزار و برگزیدگان آن شناخته شدند.

*جلیلی: مخاطب نداشتن سینمای انقلاب با عمار باطل شد

بنابر این گزارش، در این مراسم که با مجری‌گری «محمدمهدی سیار» شاعر انقلابی همراه بود و کلیپ‌هایی از اکران‌های مردمی داخلی و بین‌المللی به نمایش درآمد، ‌در ابتدا «وحید جلیلی» مسئول سیاستگذاری جشنواره مردمی عمار در سخنانی با ارائه گزارشی از چهارمین دوره جشنواره گفت: جشنواره مردمی فیلم عمار در اولین سالگرد جشن مردمی نهم دی در سال 89 تأسیس شد. در این سال کار با بیست فیلم که توسط فیلم‌سازان حزب‌اللهی در نقاط مختلف کشور برای تشریح ابعاد فتنه ساخته شده بود، آغاز شد. در دوره دوم شاهد حضور 300 فیلم بودیم، در دوره سوم 700 فیلم و امسال فرزندان انقلاب اسلامی بیش از یکهزار عنوان فیلم را به جشنواره ارسال کردند.

وی افزود: امسال در بخش دیگری فراخوان بین‌المللی هم دادیم و برای خود ما هم جالب بود که بیش از 700 اثر از فیلم‌سازان حدود 70 کشور در سایت جشنواره ثبت‌نام کردند. همین استقبال بین‌المللی در این مدت به ما نشان داد که انسان‌های زیادی وجود دارد که از انحصار پیچیده‌ رسانه‌های جهان رنج می‌برند و به دنبال روزنه‌ای می‌گردند تا از طریق آن فریاد خودشان را به مخاطب برسانند و ان‌شاءالله از سال آینده بخش بین‌الملل جدی‌تر دنبال خواهد شد.

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : حسین علیپور
تاریخ : یک شنبه 22 دی 1392